دفاع ناشیانه...
دفاع ناشیانه
روزنامه ایران درتاریخ سه شنبه۱۹شهریورماه ۸۷ درستون "دیگه جه خبر " درپاسخ به روزنامه کارگزاران دفاعی درموردوحی نموده است که مطلب بصورت کلی آمده وازجزئیات ونحوه شبهه افکنی سخنی به میان نیامده است. لکن درپاسخ به آنچه این روزنامه شبهه افکنی میداند دفاعی هم صورت گرفته آن این که بااستناد به آ یات 3 و4 سوره" نجم" ادعای آن روزنامـــه راردکرده است . اما جالب این که نویسنده یانویسندگان به جای " ما ینطق عن الهوی.ان هـــوالاوحی یوحی. مرقوم داشته اند.
"لاینطق عن الهوی .ان هوالاوحی یوحی".
چه خوب است کسانی که می خواهندازقران وارزشهادفاع کنند باالفبای خواندن قرآن اشنـــــا شوند. زیرا این دفاع نه تنهادفاع بلکه توهین است و پیامبراکرم را لال وگنگ معرفی می کند.
+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم شهریور ۱۳۸۷ ساعت 23:28 توسط امیر ثابت قدم
|
بنام خداوند جان آفرین